دکتر فریبرز درتاج drdortaj.ir

پیام تبریک دکتر درتاج به مناسبت فرا رسیدن عید سعید فطر

پیام تبریک دکتر درتاج به مناسبت فرا رسیدن عید سعید فطر

بسم الله الرحمن الرحیم

حمد و سپاس بیکران خداوند متعال را که مجالی عنایت فرمود تا سالی دیگر از دوران زندگیمان با نعمت درک ماه مبارک رمضان به شست و شوی روح و جان در نهر زلال این ماه پر خیر و برکت سپری شود. اینجانب، عید سعید فطر را خدمت همه همکاران، دانشجویان و روانشناسان سرزمینم تبریک عرض میکنم. در این شب عزیز، جای خالی شهدا، به ویژه شهدای مدافع حرم و امام شهدا را با صلابت و غرور توفیقات به دست آمده از صدور آرمانها و ارزشهای انقلاب اسلامی به تمام نقاط دنیا و ایستادن نظام مقدس جمهوری اسلامی بر قله های افتخار، تسلای خاطر میکنیم و بر ادامۀ راهشان پیمان میبندیم.
دوستان عزیز!!
برگهای تقویم کاری و اجرایی سازمان نظام روانشناسی و مشاوره در دورۀ سوم، با گامهایی علمی و با جوهر خدمت رسانی به مردم و مراجعین به مراکز خدمات مشاوره، به سر رسید آخر نزدیک شده است. البته این مسیری است که سازمان نظام روانشناسی و مشاوره همواره آن را در دفتر خدمات خود به ثبت رسانیده است. بی تردید نیل به آرزوهای بزرگ در عرصه های علم و فناوری، نیازمند فکر روشن، عزم راسخ، اراده استوار و شجاعت و اخلاصِ در عمل است و ایفای نقش محوری در سازمان نظام روانشناسی و مشاوره در دورۀ چهارم، مأموریتی است بس سترگ که در گرو تلاش دلسوزانۀ انسانهایی است که روح و فکر والایشان سرشار از عشق به علم و معرفت و خدمت است.
اینجانب بار دیگر عید سعید فطر را خدمت تمامی شما عزیزان تبریک و تهنیت عرض میکنم و مترصد از آنم که همگی ما در انتخابات پیش رو، با همّت و حمیّت مضاعف مشارکت نموده و با آگاهی و روشن رأیی، با انتخاب افراد اصلح، برای ایجاد یک سازمان نظام روانشناسی و مشاورۀ پویا همچون گذشته، تلاش کنیم.
فریبرز درتاج
معاون پژوهشی سازمان نظام روانشناسی و مشاوره
و رئیس انجمن روانشناسی تربیتی ایران
@IranEducationalPsychology

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *