دکتر فریبرز درتاج drdortaj.ir

بخشی از نامه مشترک دکتر درتاج و دکتر اللهیاری به دکتر زاهدی رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی

‌ ‌ اینکه بخشی از روانشناسی دروزارت علوم و بخشی در وزارت بهداشت رشد یابد، خود دال بر این موضوع است که طراح این جداسازی فهم درستی از رشته‌های روانشناسی و گرایشهای متعدد آن نداشته است.مگر امکان دارد که کسی روانشناسی رشد،روانشناسی یادگیری، روانشناسی تربیتی، روانشناسی شخصیت و روش های اصلاح و تغییر رفتار و شناخت را آموزش نبیند،اما در آینده یک روانشناس بالینی مجرب شود.این طرح،بسیار ساده انگارانه به این مهم توجه کرده است.
بخشی از نامه مشترک دکتر درتاج و دکتر اللهیاری به دکتر زاهدی رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *