دکتر فریبرز درتاج drdortaj.ir

متن پیام تقدیر و تشکر دکتر فریبرز درتاج از جامعه روانشناسی و مشاوره کشور

متن پیام تقدیر و تشکر دکتر فریبرز درتاج از جامعه روانشناسی و مشاوره کشور

بسم الله الرحمن الرحیم
اینجانب دکتر فریبرز درتاج، با نهایت خضوع و خشوع در برابر حسن اعتماد و همت بلند خانواده بزرگ و عزتمند روانشناسی و مشاوره کشور سر تعظیم فرود آورده، ضمن شکرگزاری به درگاه خداوند منان، به مصداق حدیث شریف “من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق” نهایت قدرشناسی و سپاس خود را از یکایک شما عزیزان ابراز نموده و با خداوند متعال عهد و پیمان می بندم تا با منشی جهادی در اندیشه و عمل؛ صادقانه، خالصانه، متواضعانه، بی منت و خستگی ناپذیر با برنامه ریزی علمی و اصولی و استفاده از همه فرصت ها با اتکاء به شعار اخلاق مداری، جوان گرایی و نوآوری، برنامه های ۹ گانۀ خود را در راه خدمت گزاری به شما ارجمندان، با سرعت و دقت عملیاتی نمایم.
همانگونه که مستحضرید از بدو بنیانگذاری سازمان نظام روانشناسی و مشاوره کشور تا دوران حاضر، تلاش های گسترده ‌ای در بهبود و تکامل این سازمان صورت گرفته است. لکن تردیدی نیست که این دستگاه عظیم، هنوز نیازمند فعالیت ‌های فکری و عملی بسیاری است. از این رو، ارتقاء سازمان نظام روانشناسی و مشاوره کشور در جهات مختلف یک ضرورت است و شامل ارتقاء از حیث کارآمدی نیروهای انسانی، ارتقاء از حیث تسریع در احقاق حق، تسهیل امور و احتراز از اطاله بررسی های مربوط به صدور پروانه و نظایر آن می باشد.
بحمدالله همه منتخبین چهارمین دوره انتخابات سازمان نظام، افرادی تیزهوش و با فراست هستند که این امر به انتظام امور بسیار کمک خواهد کرد و سرمایه مهمی برای جامعه روانشناسی و مشاوره کشور محسوب می گردد و اینجانب بسیار خرسندم که با اعتماد شما توانستم در جمع روانشناسان بزرگ کشور قرار گیرم.
پر واضح است که نگاه عمیق، اعتقادی و باور جدی منتخبین به اینکه دانش محوری و دانایی تنها مسیر اعتلای علمی است موجب سرعت در روند رشد و پیشرفت علمی در جامعه روانشناسی و مشاوره کشور خواهد شد. بی تردید یکی از راه های دانش اندوزی، استفاده شایسته از ظرفیت های علمی کشور است و همه ما می دانیم که امروز، غنای علمی جامعه روانشناسی و مشاوره کشور و وجود دانشجویان مستعد و اساتید و نظریهپردازان روانشناسی و مشاوره در مراکز دانشگاهی، کشور عزیزمان را در جایگاه رفیع علمی و الهام بخش به جهانیان قرار داده است که استمرار این حرکت مبارک با رهبری داهیانه مقام معظم رهبری، انشاءالله موجبات اعاده هویت و عزت جهان اسلام و تمدن اسلامی را در حوزه علوم و فناوری به طور عام و این دو رشته اثر گذار به طور خاص، فراهم خواهد آورد.
در راستای همین سیاست، اینجانب در اولین گام و از هم اکنون، پیشنهادِ تشکیلِ اتاق فکر در شورای مرکزی سازمان نظام روانشناسی و مشاوره را با حضور دانشجویان نخبه و اساتید دانشگاهی در حوزه های روانشناسی و مشاوره مطرح نموده و بر این اساس تلاش خواهیم نمود تا با جلب نظر مساعد سایر اعضای محترم شورای مرکزی، از ظرفیت همه کاندیداهایی که در این انتخابات حضور داشته و احساس مسئولیت کردند و همچنین دیگر بزرگان این رشته های علمی که از ابتدا اعلام کاندیداتوری نکرده اند و میتوانند به غنای روند پیشبرد اهداف سازمان نظام کمک کنند، بهره مند گردیم. بی تردید با تشکیل این اتاق فکر، بیش از پیش شاهد ایده پردازی، نظریه پردازی، تولید فکر و اندیشه و در یک کلام مفهوم سازی و مفهوم ستانی در عرصه های مختلف روانشناسی و مشاوره کشور خواهیم بود إن شاءالله.
در پایان ضمن قدرشناسی و تشکر مجدد از اعتماد جامعه شریف و بزرگوار روانشناسی و مشاوره کشور به اینجانب، از اصحاب رسانه و دیگر عزیزان بلند همتی‌ که در برگزاری این انتخابات همکاری کردند، و به ویژه از اهتمام فارغ التحصیلان جوان و نسل سوم روانشناسی که با رعایت ادب و اخلاق و حضور در شبکه های مجازی نشان دادند که پرورش یافته مکتب اساتید پیشکسوت این حوزه بوده و به خوبی توانسته اند از منبع ذخایر علمی و معنوی روانشناسی و مشاوره کشور بهره مند گردند نیز صمیمانه تشکر و قدردانی کرده و برای آنها اجر جزیل از درگاه الهی مسئلت دارم.

همتم بدرقه راه کن ای طائر قدس
که دراز است ره مقصد و من نو سفرم

دکتر فریبرز درتاج
معاون پژوهشی سازمان نظام روانشناسی و مشاوره و منتخب چهارمین دوره انتخابات سازمان
۲۸ تیر
@IranEducationalPsychology

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *