دکتر فریبرز درتاج drdortaj.ir

اثربخشی آموزش راهبردهای یادگیری خودتنظیمی بر اهمالکاری تحصیلی دانش‌آموزان دختر اول دبیرستان منطقه ۱۵ شهر تهران

وضعیت نمایه سازی : اطلاعات ثبت
‏شماره کتابشناسی ملی : ۳۷۰۵۷۱۶
‏عنوان و نام پدیدآور : اثربخشی آموزش راهبردهای یادگیری خودتنظیمی بر اهمالکاری تحصیلی دانش‌آموزان دختر اول دبیرستان منطقه ۱۵ شهر تهران [پ‍ای‍ان‌ن‍ام‍ه‌]/نگارش نسرین محمدی کمال‌آبادی؛ استاد راهنما عبدالله شفیع آبادی؛ استاد مشاور فریبرز درتاج.
‏مقطع و رشته تحصیلی : (کارشناسی‌ارشد): مشاوره مدرسه.
‏محل و سال اخذ مدرک : تهران، ۱۳۹۲.
‏نام دانشگاه/ پژوهشگاه : دانشگاه علامه طباطبایی، پردیس آموزش‌های نیمه‌حضوری.

 

منبع : اثربخشی آموزش دلگرمی بر کاهش اضطراب امتحان و پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان دختر کلاس سوم راهنمایی مدارس راهنمایی شهر کاکی

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *